Szara lista :D

Tu dowiesz się więcej o wydawnictwach i ich zwyczajach

Moderatorzy: Poetyfikator, Moderator, Weryfikator, Zasłużeni przyjaciele

Awatar użytkownika
magicznykox
Szkolny pisarzyna
OSTRZEŻENIA: 0

Szara lista :D

Postautor: magicznykox » wt 21 sty 2014, 18:53

Była czarna lista oraz biała lista. Teraz czas na moją szarą...
Więc ja zamierzam wysłać swoją propozycję do takich wydawnictw:
Egmont, Videograf, Otwarte, Nasza Księgarnia, Znak, Replika, Muza, Czarna Owca, Fabryka Słów, Bukowy las, Publicat, superNOWA, Novae Res

Od razu bez bicia przyznam, że całkowicie nie znam się na tych wydawnictwach i nwm gdzie pójść z fantastyką...
Długo rozmyślałam nad pytaniem gdzie wysłać moją propozycję, ale jedyne co mi wpadło do głowy to: wszędzie.
Ta lista nie jest zbyt długa i pewnie niektóre podane wydawnictwa nie przyjmują fantastyki. Więc dlatego proszę Was o pomoc/poradę.
Muszę podkreślić, że dla mnie współfinansowanie nie wchodzi w grę.

Słowo jest czymś więcej niż tym, co mówisz i tym, co piszesz. Słowo jest tym, czym jesteś. - Phil Bosmans

Awatar użytkownika
Erythrocebus
Umysł pisarza

Postautor: Erythrocebus » wt 21 sty 2014, 19:08

Ech. Nikt Ci nie powie "wyślij tu i tam, tam i siam". Podejrzewam nawet, że nie będzie chciało się ludziom pisać o wszystkich tych wydawnictwach. Szczególnie, że powymieniałaś jedne z największych, a nie wiesz nawet, czy wydają/nie wydają fantastyki.

To proste:
Google -> <wpisujesz nazwę wydawnictwa> -> na stronie głównej szukasz czegoś w stylu "do autorów" albo "chcesz wydać książkę?" -> tam jest wszystko napisane.

I tyle.

Czy wydają fantastykę - wystarczy przejrzeć ich tytuły. Czasem jasno piszą "nie chcemy fantastyki!"

Nikomu nie będzie zależało bardziej od Ciebie.

www.huble.pl - planszówki w klimacie zen!

Awatar użytkownika
Szczepko
Umysł pisarza
Kontaktowanie:

Re: Szara lista :D

Postautor: Szczepko » wt 21 sty 2014, 19:13

magicznykox pisze:Otwarte, Znak, Muza, Czarna Owca, Bukowy las