Marek

Miniatury - krótkie teksty, stanowiące zamkniętą całość.

Moderatorzy: Poetyfikator, Moderator, Weryfikator, Zasłużeni przyjaciele

Awatar użytkownika
brat_ruina
Legenda pisarstwa
OSTRZEŻENIA: 1

Marek

Postautor: brat_ruina » śr 23 sty 2019, 09:41

[wulgaryzmy]

- Te, Ruina, o czym piszesz?
- O tobie.
- Weź nie pierdol, poważnie pytam.
- Wierzę, tak samo poważnie.
- Ale ja jestem tylko kierowcą...
- Oczywiście. Za to ja – synem ruskiego miliardera, a tę beczkę z nitrem, co ją masz za plecami, ciągnę tylko dla dreszczyku emocji, bo mi się, kurwa, nudzi w domu.