doradźcie

1
Bardzo mocno postanowiłam pochodzić w sprawie wydania mojej mini powieści o rodzinie autystycznego chłopca. Gdzieś tam wysłałam fragmenty swojej pisaniny. Przedwczoraj otrzymałam maila z wydawnictwa e-czytelnia mniej wiecej takiej treści: tekst poruszający ważną problematykę, z pewnością jednak wymaga obróbki językowej, prosimy o nadesłanie całości tekstu w formacie doc. Z poważaniem i podpis.
Ponieważ nie znam się na tych "grypsach" wydawców proszę pomóżcie mi jakoś ocenić czy wysyłać tam czy nie, rzecz jest na tyle dla mnie ważna, że boję się wysłać całości bo np. wykorzystają to a ja zostanę na lodzie.
Jak wspomniałam chodzi o mój spisany rodzaj protestu, rzecz bardzo honorowa.

2
Skoro proszą o "nadesłanie całości tekstu"...

Tego typu zdanie nie jest regułą w odpowiedzi od jakiegokolwiek wydawnictwa.
Daj komuś całość do przejrzenia, wyłap błędy, odśwież.

I ślij.

;)

4
Dla mnie sprawa jest prosta. Musisz najpierw zdecydować, czy rzeczywiście chcesz ją wydać czy nie. Bo podejście do tematu, ja im wyślę a oni to ukradną, do niczego nie prowadzi. Jeżeli chcesz, to musisz zaryzykować...
Pytanie tylko czy warto z tym wydawcą - bo dla mnie nie są wydawnictwem.
Gdyby odpisało do mnie GWP, Santorski, Media Rodzina, lub inny z klasycznych wydawców - to bym się nie zastanawiał. Tutaj to twoja decyzja. Zawsze możesz im wysłać informacje, że książka została zarejestrowana przez notariusza.

5
Chciałabym to wydać, nie będę udawać, że nie. Jak wspomniałam jednak jest to dla mnie sprawa honorowa bo opisałam temat bardzo ważny dla mnie. Wydanie drukiem byloby prawde mówiąc nie tylko nobilitacją ale w tym przypadku akurat możliwością dotarcia z pewnym "przeslaniem" do szerszego odbiorcy. Moje wątpliwości biorą się stąd, że nie miałam do czynienia nigdy z żadnym z wydawnictw, a po drugie nie jestem jakimś tam genialnym pisarzem, co tworzy idealne dzieło więc nie chce mi się wierzyć, że ktoś zechce wydać raczej mało popularną dziś tematykę.