Dzień Dobry !

1
Mam na imię Eliza. Cieszę się, że znalazłam to forum i mam nadzieję, że bedzie to dla mnie nowe i ciekawe doświadczenie zwłaszcza, że tematyka jest mi baaardzo bliska.

Od czasów liceum już, coś ciagle pisałam - pamiętnik nastolatki rzecz jasna i wiersze w których wylewałam swoje młodzieńcze żale i euforie. W mojej wyobraźni powstała Kraina Czarów, do której uciekałam aby schronić sie przed dziwactwem tego świata, którego nie mogłam pojąć. Do dzisiaj odwiedzam moją magiczną Krainę. Stała się moim natchnieniem i skarbnicą pomysłów nowych postaci i sytuacji.

Niespkojna natura sprawiła, że nie mogłam odnaleźć swojego miejsca w świecie. Ale w końcu trafiłam na studia, które zawsze chciałam skończyc ale zaden kierunek dotąd nie wydawał się wystarczająco ciekawy. Finalnie studiuję Pedagogikę kulturoznawczą, która porwała mnie bez reszty.

Zawsze chciałam zostać pisarką, ale pomyślałam, że nic co pisze nie jest dość dobre aby ktoś się tym zainteresował. Ale ostatnich kilka pozytywnych opinii na temat tego co piszę sprawiło, że uwierzyłam, że przecież każdy ma szansę osiągnąc swój cel o ile czegoś bardzo pragnie i coś bardzo kocha. A ja kocham pisać.

Wiadomo, że pisanie dla samego pisania nie jest dla pisarza celem. Pisanie do szuflady sprawia, że pisarz nie jest spełniony do końca bo prawdziwe spełnienie osiąga się dzięki akceptacji i uznaniu osób, które przeczytają napisane teksty. Tak ja to widze i dlatego moim celem jest wydanie moich tekstów.

Jako urodzona w Dzień Dziecka, cały czas się nim czuje i niektórzy nie wierzą, że zaraz skończę 27 lat.

Poza tym mam białego psa i czarnego kota i mieszkamy na obrzeżach Warszawy w otoczeniu lasu co pozytywnie wpływa na bujną wyobraźnię.

Sama pisząc czytam również dużo książek a najchętniej na spacerach w czasie weekendowych wyjazdów.

No dobrze to na tyle o mnie. Mam nadzieję, że nie zanudziłam nikogo i kilka słów o mnie będzie początkiem miłej znajomości.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich FORUMOWICZóW :)

2