Witajcie ^^

1
Witajcie!

Tak sobie czytuję to forum od kilku lat i w końcu przyszedł czas się przedstawić. Wszak lepiej późno niż wcale, prawda? :)

Mam na imię Wojtek i mam 12 lat... Wróć. Mam na imię Kasia i jestem trochę starsza (wszak kobiety o wiek się nie pyta). Studiuję sobie już jakiś czas w wielkim, różowym gmachu przy Polach Mokotowskich, a pochodzę ze Ślą... z Zagłębia.

Uwielbiam czytać, kocham matematykę i inne ścisłe dziedziny nauki, wielbię jeździć na wrotkach (Warszawiacy, strzeżcie się!) oraz uprawiać wszelkie inne rodzaje sportów indywidualnych, a taka jedna zaraziła mnie miłością do RPGów.

Tak, to chyba tyle o mnie. Mam nadzieję, że miło spędzę tu czas ^^

2
Witaj.
Pisujesz coś czy tylko z miłości do weryfikacji tu zaglądasz? :)
"Natchnienie jest dla amatorów, ten kto na nie bezczynnie czeka, nigdy nic nie stworzy" Chuck Close, fotograf

4
dorapa pisze:Witaj.
Pisujesz coś czy tylko z miłości do weryfikacji tu zaglądasz? :)
Pisuję tylko pamiętnik. :) Forum zostało mi polecone jako miejsce, gdzie mogę sobie poczytać ciekawe teksty. Jak mam czas, to bawię się w korektę tekstów.
ancepa pisze:Dwa lata podglądania i nic nie powiedzieć? :D
Bo dość nieśmiałą istotką jestem :)

5
Bo dość nieśmiałą istotką jestem
No to dzisiaj trafiliśmy na jakiś Twój lepszy dzień ;)
Witam na forum i nie muszę mówić, żebyś zapoznała się z regulaminem, bo zapewne już czytałaś tyle odsyłań nowych użytkowników do niego, że aż się nim sama zainteresowałaś.
A korekty są tu bardzo mile widziane, więc zapraszamy do ujawnienia się.
Powodzenia w zwalczaniu forumowej nieśmiałości :)

6
Ha, kogo ja widzę! :D

Wiedziałam, Wojt... tfu, Kasiu, że się w końcu złamiesz.
To teraz śmigaj weryfikować i gadać o pierdołach. I miłej zabawy :D

EDIT
PS. I wypraszam sobie... Ja nie zarażam - zdrowa jak ryba jestem!