Przybyłem się przywitać.

1
No cześć wam,Marcin jestem,co jeszcze się uczy ale jak wszystko dobrze pójdzie to już ostatni rok tej "męki" będzie. Jestem amatorem co czytać polubił kiedyś w młodości i jakimś trafem przyjemność mu zaczeło sprawiać także i pisanie. Na forum trafiłem przez znajomą z gry,która przez pewien czas dręczyła mnie bym pisał na konkursy,no i tak zostało,wciąż robie na nich sztuczny tłok (więc się nie martwcie,nie jestem dla was konkurencją). Uznałem,że skoro i tak tu zaglądam to konto wreszcie zrobie i kto wie? Może nawet coś zamieszcze...
To by było na tyle,no to: Hej i pozdrawiam.
-Może jak będę dużym chłopcem, ludzie będą mnie prosić o pomoc.
-Albo żebyś się przesunął.

5
Witaj! :)

Jaką działalnością przestępczą się zajmujesz?
I pity the fool who goes out tryin' to take over da world, then runs home cryin' to his momma!
B.A. = Bad Attitude

6
Żadną. Jeśli chodzi ci o nick to jest on efektem mojej pierwszej długiej historii. Miałem wtedy problem z wymyśleniem imienia,więc złożyłem różne sylaby,zrobiłem skrót i tak jakoś wyszło,pasując jednocześnie do bohatera. Przywiązałem do jego dwuch imion,więc użyłem jednego i tutaj.
-Może jak będę dużym chłopcem, ludzie będą mnie prosić o pomoc.
-Albo żebyś się przesunął.

7
Nic straconego! Każdy na Wery się czymś takim zajmuje, więc i Ty musisz sobie coś wybrać. Zostały chyba zabójstwa komarów bazuką i prostytucja wśród ogrzyc nimfomanek.
I pity the fool who goes out tryin' to take over da world, then runs home cryin' to his momma!
B.A. = Bad Attitude

8
Thug pisze:Przywiązałem do jego dwuch imion,więc użyłem jednego i tutaj.
khem :-P

dobry wieczór :-)

B.A. - a ty robisz co - bo grafik mi się nie spina :twisted:
Serwus, siostrzyczko moja najmilsza, no jak tam wam?
Zima zapewne drogi do domu już zawiała.
A gwiazdy spadają nad Kandaharem w łunie zorzy,
Ty tylko mamie, żem ja w Afganie, nie mów o tym.
(...)Gdy ktoś się spyta, o czym piszę ja, to coś wymyśl,