Skromne dzień dobry posłane w eter

1
Nie lubię pisać powitań, pożegnań i tego jak bohaterowie mówią sobie "dzień dobry". Unikam jak ognia - boje się sztuczności i kanciastości języka, tak jak większość psów boi się burzy.
Forum podczytuję od dawna - gdy padło na dni kilka, w ostatnim czasie - poczułam, że ot znak, żeby nareszcie się ujawnić, jednocześnie dziękując za multum rad i wskazówek.
Prywatnie - jestem świeżo upieczoną studentką prawa (rok pierwszy przede mną), dosć towarzyską osobą, książkowym molem, obecnie pochłaniającym nieco więcej literek niż zwykle - ze względu na siedzenie w domu ze skręconą kostką ("gdyby kózka...")

Bardziej niż czytać - lubię pisać. Piszę od wiek wieka - od nieopierzonego dziecka - dwa warkoczyki, szczerbaty uśmiech. Za sobą mam lichy debiut - wydany tom opowiadań pokonkursowych, z moim: sztuk 1, czas - zeszłe wakacje.

Obecnie planuję coś nowego, kaliber: duży, wykonanie marnie nie idące do przodu - ściubię to tak wolno jak chyba tylko można, jednocześnie wciąż uzupełniając stare "inne coś", na którym nauczyłam się pisać i które ciągnę i ciągnę - czując się tam jak w domu.

Za doczytanie do końca - ja - dziękować serdecznie i pozdrawiać bardzo! :D I na rady dotyczące szeroko pojętego pisania - liczyć.

W.

3
Baribal pisze:Witaj u nas i rozgość się. :)

A tak z ciekawości, o czym lubisz pisać?
Dziękuję, zamierzam! :)

Lubię pisać historycznie, obyczajowo, politycznie - ze względu na zainteresowania. Lubię też pisać o niczym - i bawić się plastycznością języka - dorzucając trochę metafizyki. Czasem komicznie. Kocham tworzyć bohaterów - to takie prywatne Simsy :D.
Ale jeżeli chodzi o gatunek - to różnie - nie piszę fantastyki - chociaż próbowałam, jednak widzę, że to chyba nie dla mnie.

4
Historycznie być dobrze :) Witaj.
Panie, ten kto chce zarabiać na chleb pisząc książki, musi być pewny siebie jak książę, przebiegły jak dworzanin i odważny jak włamywacz."
dr Samuel Johnson

5
Navajero pisze:Historycznie być dobrze :) Witaj.