Witam wszystkich!

1
Po długim przeglądaniu forum incognito doszłam w końcu do wniosku, że warto się zarejestrować, udzielać czasem w dyskusjach, wrzucić do weryfikacji coś swojego. Dlatego, zgodnie z regulaminem, na początek chciałabym ze wszystkimi się przywitać i opowiedzieć nieco o sobie.
Nie jestem zwierzęciem forumowym. To dziwne, ale pisanie na forach internetowych wyzwala moje pokłady nieśmiałości. Uznałam jednak, że czas wreszcie porządnie wziąć się za swój warsztat, szlifować umiejętności i mam nadzieję, że to forum mi w tym pomoże.
Mam 20 lat, studiuję etnologię. Piszę właściwie od zerówki i jakoś tak ubzdurało mi się, że może mam talent - czy coś takiego. Oczywiście ta naiwna myśl została już zweryfikowana przez rzeczywistość. Aktualnie dążę do tego, by potrafić pisać w sposób znośny dla czytelnika. W przyszłości, jak zapewne większość bywalców forum, chciałabym wydać książkę, ale wiem, z jakimi trudnościami się to wiąże.
Czytam dużo i właściwie wszystko, co wpadnie mi w ręce. Preferuję fantastykę, książki historyczne i szeroko pojęte post-apo. Uwielbiam Uniwersum "Metro 2033", serię stalkerską i tym podobne, a także twórczość Jacka Komudy, Jacka Piekary, Remarque'a, Kirsta, Swietłany Aleksijewicz...
Moja pisanina na razie nie jest zwarta tematycznie, próbuję różnych stylów, uniwersów. Mam jednak trzy "typy":
-słowiańskie, wczesnośredniowieczne fantasy czyli opowieści o zapomnianych obrzędach, dawnych bogach, legendarnych stworach,
-post-apo, głównie próby stworzenia czegoś w klimatach serii stalkerskiej,
-opowiadania o eksploracjach, urbexie, rekonstrukcjach historycznych i wykopkach czyli moje "z życia wzięte".