Grafzero

1
Dzień dobry wszystkim,
Mam na imię Igor, z zawodu jestem bibliotekarzem. Od jakiegoś czasu prowadzę vloga poświęconego książkom i literaturze (nie tylko recenzjom). Jeśli administracja wyrazi zgodę to chciałbym od czasu do czasu podzielić się jakimś filmem i zaprosić do dyskusji. Jeśli nie... to trudno :)
Piszę od dzieciaka, jak na razie na koncie mam jeden wydany tomik opowiadań. Powoli zbieram materiały do kolejnego, który chciałbym wydać własnym sumptem. Marzy mi się założenie własnego wydawnictwa.

Pozdrawiam serdecznie,
grafzero
Grafzerovlog - o książkach, literaturze i kulturze BEZ PARDONU! :)
https://www.youtube.com/channel/UCOa9Dr ... jLcnQNZubg

Grafzero

5
Wydawanie własnym sumptem to nie najlepszy pomysł na sukces, ale co się komu podoba... Witaj.
Panie, ten kto chce zarabiać na chleb pisząc książki, musi być pewny siebie jak książę, przebiegły jak dworzanin i odważny jak włamywacz."
dr Samuel Johnson

Grafzero

8
A znasz kogoś, kto zrobił kokosy na samizdatach? :P W ciągu roku wydaje się w Polsce ponad 30 tys. książek, z czego większość jest promowana jako bestsellery. Stoi za nimi jakaś tam kasa, machina marketingowa i układy wydawnictwa. Przy naszym rynku czytelniczym parę tysięcy sprzedanych egzemplarzy oznacza już sukces. I teraz pytanie: jakie szanse na przebicie się na zatłoczonym i płytkim rynku ma książka za którą stoi jedynie jej autor? Zakładając przy tym, że jest on kompletnie nieznanym debiutantem?
Panie, ten kto chce zarabiać na chleb pisząc książki, musi być pewny siebie jak książę, przebiegły jak dworzanin i odważny jak włamywacz."
dr Samuel Johnson

Grafzero

10
Jeśli chcesz wydać nie więcej niż 100 egzemplarzy, to nie ma sprawy: sprzedajesz rodzinie i kumplom, po czym finansujesz następne sto. Prawdziwe, literackie perpetuum mobile :)
dr Samuel Johnson

Grafzero

11
grafzero pisze: Marzy mi się założenie własnego wydawnictwa.