Witam serdecznie

1
Witam wszystkich użytkowników forum.

Jako że od niedawna narodziła się u mnie chęć wystukiwania myśli przy pomocy klawiatury i przeradzania tego w jakieś historie, zawędrowałem tutaj w poszukiwaniu inspiracji oraz dobrych rad, jak robić to w sposób niewykrzywiający cudzych twarzy.
Także jestem Maciej, mam 24 lata i studiuję fizykę medyczną, chociaż nie jestem pewny czy mogę nazywać się „fizykiem”. Zainteresowanie tą sferą nie czyni ze mnie żadnego eksperta w jej dziedzinach, bo przecież nie rozumiem wszystkiego. :P
Odkryłem, że pisanie sprawia mi przyjemność, a że „umysł ścisły” przeważnie próbuje wszystko zwęzić do konkretów, to cieszę się z każdej wystukanej strony tekstu.
Jako, że chwilowo wszystko co napisałem, spotkało się z dobrym przyjęciem w gronie znajomych, to przybyłem tutaj, aby w końcu ktoś powiedział mi, co jest źle ujęte,nieskładne i przede wszystkim nielogiczne. Nigdy nie oczekuję łechtania mego ego, a bardziej zależy mi na konstruktywnej krytyce, a w pisaniu pomaga mi słuchanie muzyki wszelkiej maści: od rytmów z lat 70, po dark ambient dla chorych zwyroli.

Także to tyle, mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej. :D

Witam serdecznie

3
Mentos pisze: Jako, że chwilowo wszystko co napisałem, spotkało się z dobrym przyjęciem w gronie znajomych, to przybyłem tutaj, aby w końcu ktoś powiedział mi, co jest źle ujęte,nieskładne i przede wszystkim nielogiczne. Nigdy nie oczekuję łechtania mego ego
Witaj w klubie i witaj w ogóle ;)
Elegancja danej wypowiedzi jest wprost proporcjonalna do inteligencji tego, kto ją wygłasza, jej wiarygodność zaś jest wprost proporcjonalna do łatwowierności słuchacza. /C. R. Zafón/

Witam serdecznie

4
Jason pisze: Witaj.

Jakie książki czytasz? co chciałbyś pisać?

Takie pytania na rozgrzewkę :)
Czytam raczej fantastykę, ale jeśli chodzi o cudze teksty, to gatunek nie ma znaczenia. Chociaż pomimo czytania fantastyki, mam koncept na napisanie sci-fi :D

Witam serdecznie

6
Czarna Emma pisze: Cześć!