Wpis przedstawiający

1
Hej,
Jestem studentem 2. roku rzeźby.

Jeśli o mnie chodzi w kategorii pisarstwa, jestem totalnym amatorem, a utworzenie tutaj konta jest dowodem dla mojego znajomego na to, że jestem w stanie podołać krytyce z ust kogoś, kogo nie znam.
Wiem z góry, że to nie będzie czymś dobrym, ale czego się nie robi, by coś komuś udowodnić? Może w końcu znajdę powód, by rzucić pisanie do szuflady, bo nigdy nie było warto w moim przypadku.
Kiedyś mój wierszyk pojawił się w gazetce szkolnej i silnie wierzę w to, że nikt go nie zobaczy, bo poezja nie jest dla mnie.
Czasem jest tak, że w odskoczni od codzienności przyjdzie mi coś pisać 'na żywca', bez przemyśleń większych. Mam tylko jedną ustaloną historię do pisania, reszta pełna spontaniczności jest tylko sposobem na zabicie czasu w nocy. Mam tylko ten problem, że wiele pomysłów, a chęci dalszych brak na pisanie, bo nic nie wydaje mi się dobre wystarczająco. Z tego powodu preferuję pisanie do kilku stron i pozostawienie tego na rozwój jedynie w wyobraźni.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
"W czasach gdy nasza wrażliwość uległa stępieniu pod wpływem wszechobecnej wulgarności i wyuzdania, warto przekonać się, co wciąż może nami wstrząsnąć."
T. Harris

Wpis przedstawiający

3
Wiesz, z tym to jest różnie...
Czasem worek gipsu, co ma 20kg, czasem trzeba rzeźbę podnieść i przenieść. Przy akciku 1:1 to wszystkie chłopy wymiekają, bo to z dwa razy tyle, co model waży, ba, czasem więcej. Na rzeźbie można robić rzeźbę, glina i gips same się nie przeniosą :)
"W czasach gdy nasza wrażliwość uległa stępieniu pod wpływem wszechobecnej wulgarności i wyuzdania, warto przekonać się, co wciąż może nami wstrząsnąć."
T. Harris

Wpis przedstawiający

5
Czarna Emma pisze: (pt 20 lis 2020, 16:17) Cześć!
W jakim kanonie... znaczy gatunku piszesz? Co lubisz czytać?
Hej,
Myślę, że kiedyś był tylko gatunek 'fantasy', teraz głównie zdarzają się mieszadła.