Witajcie...

1
Chciałbym powitać wszystkie osoby, które biorą udział w "życiu" tego forum...

Niestety, ale będę miał czelność zachować swoje imię i nazwisko w tajemnicy, lecz można siędo mnie zwracać jako "Alchemik"...

Interesuje się literaturą od małego...

Pierwsze moje kroki były skierowane w strone fantasy (Tolkien,Lewis i inni), lecz w miare mojego rozrostu (nie tylko fizycznego) poszukuje w książkach coraz więcej...

Sam również pisze, lecz jestem początkującym...

Pozdrawiam
"Koniec wojny widzą tylko Ci, którzy polegli"

3
Hellou! Tu abstrakcja z Poznania! Mam nadzieję, że niedługo przedstawisz nam coś swojego. :)

Pozdrawiam! :)
"Amatorzy czekają na natchnienie; reszta z nas po prostu bierze się za robotę". Philip Roth

- te słowa przytoczył w swoim powitaniu Patren :)

5
No i tutaj pojawia się mój pierwszy problem: zamiłowanie do wielokropków "..."

pozdrawiam

7
WITAJ PRZYBYSZU!

Alchemik pisze:No i tutaj pojawia się mój pierwszy problem: zamiłowanie do wielokropków "..."

i tak ja rzucałem nimi częściej. Zazwyczaj po każdym zdaniu ;)

8
Wielokropki to nałóg. Wiecie coś o tym? Porozmawiajcie ze sobą, Lawicky już to rzucił :P
Are you man enough to hold the gun?

9
A jak to zrobił? "Cropqrette"?

Hej, Alchemiku.

Tylko żadnych powtórek z Sędziwója.

Pozdro.
"Tymczasem zaś trzymajcie się ciepło i bądźcie dla siebie dobrzy".

Przedmowa - list do Czytelnika z "Zielonej mili" Stephena Kinga.

"Zawsze wiedziałem, że jestem cholernie wyjątkowy".

Damon Albarn

10
Testudos pisze:Lawicky już to rzucił :P

musiałem sobie przyklejać takie małe plasterki. z każdym kolejnym porcja niedopowiedzeń zmniejszała się... aż do zaledwie jednego w poscie ;)

12
Witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

13