Witam...

1
Jestem Katarzyna.

20 marca skończę 17 lat. Chodzę do LO i jak większość narzekam na system nauczania, który nie daje nic prócz zarwanych nocy i ładnego papierka nazywanego "świadectwem dojrzałości".

Zajmuję się pisaniem (a co za tym idzie jestem molem książkowym), muzyką, programowaniem i tańcem. Pisanie od zawsze sprawia mi ogromną przyjemność.

Znalazłam się na tym forum, bo liczę na sensowną (i wyrozumiałą :) ) krytykę - coś innego niż zachwyty rodziców, rozpacz polonistów (których kryteria oceniania prac pozostaną dla mnie niepojęte chyba na zawsze) albo moją ocenę skrzywioną przez wiek (wystarczy, że minie pół roku od napisania pracy, która wydawała mi się "mistrzostwem świata", bym stwierdziła, iż w czasie tworzenia musiałam mieć jakieś zaćmienie).

Witam i pozdrawiam wszystkich. :wink:
Non satis est unius opinio.

5
Witaj.

Ja jestem starszy o parę palców u prawej ręki, ale to mało ważne.

Pozdrawiam.

Rozgość się.
Po to upadamy żeby powstać.

Piszesz? Lepiej poszukaj sobie czegoś na skołatane nerwy.

6
witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

Re: Witam...

7
Zavarzinia pisze:wystarczy, że minie pół roku od napisania pracy, która wydawała mi się "mistrzostwem świata", bym stwierdziła, iż w czasie tworzenia musiałam mieć jakieś zaćmienie :wink:
Witamy w klubie! :lol2:

Re: Witam...

8
Jacek Skowroński pisze:
Zavarzinia pisze:wystarczy, że minie pół roku od napisania pracy, która wydawała mi się "mistrzostwem świata", bym stwierdziła, iż w czasie tworzenia musiałam mieć jakieś zaćmienie :wink:
Witamy w klubie! :lol2:

Ja mam tak następnego dnia po napisaniu takiego "dzieua"^^

Znajczy siję, miałam, by być szczerą. Krytyka nie będzie wyrozumiała, ale bardzo Ci pomoże.

Pozdrawiam.