Witam!
Mam na imię Gosia i jestem studentką drugiego roku kognitywistyki na UAM w Poznaniu. Mam 21 lat, co nietrudno wydedukować z wcześniej podanej informacji, biorąc pod uwagę fakt, że moja edukacja przebiegała standardowo, lecz niech tradycji stanie się zadość:) Piszę od gimnazjum, głównie opowiadania fantastyczne. Od dawna już miałam problem z zabraniem się do pracy nad czymś nowym, mam nadzieję, że przebywanie na tym forum jakoś mnie zmotywuje;)
Interesuję się wszystkim, co dumnie zawiera się w pojęciu "kognitywistyka" i paroma innymi rzeczami też;) Staram się wcielać w życie radę Pana Pilipiuka, że pisarz powinien się znać na wszystkim powierzchownie, żeby potem móc się zagębić w konkretny temat w razie potrzeby. Jeśli chodzi o teorię, to wchłonęłam trochę wiedzy o pisaniu, którą zamierzam się podzielić (nawet od samego Jacka Dukaja). Mam nadzieję, że Wy pomożecie mi w praktyce:) Bo co innego wiedzieć, jak powinno się pisać, a co innego pisać. A w tej drugiej dziedzinie czuję się teraz kompletnie zielona.
Mam nadzieję, że dobrze nam się będzie współpracowało.
Pozdrawiam.
Kognitywna
4
Ja właśnie ferie spędzam na przekopywaniu się przez posty na forum:D Więc jak na razie brak pracy usprawiedliwiony. A że po feriach nowy semestr i do sesji praktycznie poza kilkoma godzinkami w tygodniu wolne - będą warunki do przymuszenia się do pisania. Mam nadzieję, że uda mi się za jakiś czas rzucić coś do zweryfikowania. Doczekać się nie mogę:) A na razie respect dla użytkowników forum, bo można tu znaleźć naprawdę zapierające dech teksty...
5
Witaj witaj w naszym światku... Ja jestem wariatem i szaleńcem - okazyjnie tylko. Bądź co bądź - miło zapoznać się z kolejnym uczestnikiem naszych dysput. Obiecałem być miły i nie mordować, ale Ty nie masz się czego bać...
Wiesz kto to Wielki Cthulhu?
Wiesz kto to Wielki Cthulhu?
Huginn ok Muninn flięga hverian dag
i??rmungrund yfir;
óomk ek of Huginn, at hann aptr ne komit,
þó si??mk meirr um Muninn.