kognitywna

1
Witam!

Mam na imię Gosia i jestem studentką drugiego roku kognitywistyki na UAM w Poznaniu. Mam 21 lat, co nietrudno wydedukować z wcześniej podanej informacji, biorąc pod uwagę fakt, że moja edukacja przebiegała standardowo, lecz niech tradycji stanie się zadość:) Piszę od gimnazjum, głównie opowiadania fantastyczne. Od dawna już miałam problem z zabraniem się do pracy nad czymś nowym, mam nadzieję, że przebywanie na tym forum jakoś mnie zmotywuje;)

Interesuję się wszystkim, co dumnie zawiera się w pojęciu "kognitywistyka" i paroma innymi rzeczami też;) Staram się wcielać w życie radę Pana Pilipiuka, że pisarz powinien się znać na wszystkim powierzchownie, żeby potem móc się zagębić w konkretny temat w razie potrzeby. Jeśli chodzi o teorię, to wchłonęłam trochę wiedzy o pisaniu, którą zamierzam się podzielić (nawet od samego Jacka Dukaja). Mam nadzieję, że Wy pomożecie mi w praktyce:) Bo co innego wiedzieć, jak powinno się pisać, a co innego pisać. A w tej drugiej dziedzinie czuję się teraz kompletnie zielona.

Mam nadzieję, że dobrze nam się będzie współpracowało.

Pozdrawiam.

Kognitywna

3
witamy, witamy...

Tiaaa, zabrać sie do roboty...no to mamy ten zam problem 8)

Na szczęście ferie już blisko :D
jestem, więc pisze...

Jedni myślą, że piszą. Drudzy piszą, że myślą.

4
Ja właśnie ferie spędzam na przekopywaniu się przez posty na forum:D Więc jak na razie brak pracy usprawiedliwiony. A że po feriach nowy semestr i do sesji praktycznie poza kilkoma godzinkami w tygodniu wolne - będą warunki do przymuszenia się do pisania. Mam nadzieję, że uda mi się za jakiś czas rzucić coś do zweryfikowania. Doczekać się nie mogę:) A na razie respect dla użytkowników forum, bo można tu znaleźć naprawdę zapierające dech teksty...

5
Witaj witaj w naszym światku... Ja jestem wariatem i szaleńcem - okazyjnie tylko. Bądź co bądź - miło zapoznać się z kolejnym uczestnikiem naszych dysput. Obiecałem być miły i nie mordować, ale Ty nie masz się czego bać...