Witam serdecznie,
Jestem studentem IV roku psychologii. Nie piszę nigdy i nic:D
Za to.. interesuję się twórczością, umysłem, tym jak pomysły rodzą się (a niejednokrotnie też niestety umierają) w naszych głowach. Ciekawi mnie to jak myślą i tworzą dlatego też jestem na tym forum.
Re: Psychologia
4Brawo! Pisarze to banda zboczonych, sfrustrowanych, pogiętych umysłowo, zakompleksionych, wyalienowanych szaleńców. Nie dziwota, że psycholog tu zajrzał. Masz ze sobą kaftan? :>Kristos pisze:Nie piszę nigdy i nic:D
Witaj!
5
Popatrz tam. Widzisz? To jest Pomysł.
A to...
<pokazuje granatnik z bębnowym magazynkiem>
To jest mój Przyjaciel.
Spójrz.
Tak właśnie umierają pomysły.
<huk, eksplozja, błysk, ogień, poszarpane szczątki latające w powietrzu>
Właśnie. Wszystko wiadomo?
Rodzą się tak...
<pokazuje cysternę spirytusu>
To jest Ed. Używamy Eda, żeby mieć pomysły. Niejednokrotnie potem biegamy po okolicy z toporami.
Zademonstrować? Nie? Szkoda.
Jak myślimy...?
Wolne sobie. Myślenie i my? Nie żartuj.
Idę poćwiartować czyjeś opony, będzie obiad, cześć!
A to...
<pokazuje granatnik z bębnowym magazynkiem>
To jest mój Przyjaciel.
Spójrz.
Tak właśnie umierają pomysły.
<huk, eksplozja, błysk, ogień, poszarpane szczątki latające w powietrzu>
Właśnie. Wszystko wiadomo?
Rodzą się tak...
<pokazuje cysternę spirytusu>
To jest Ed. Używamy Eda, żeby mieć pomysły. Niejednokrotnie potem biegamy po okolicy z toporami.
Zademonstrować? Nie? Szkoda.
Jak myślimy...?
Wolne sobie. Myślenie i my? Nie żartuj.
Idę poćwiartować czyjeś opony, będzie obiad, cześć!
Are you man enough to hold the gun?
8
Witaj, bracie!
Dobrze, że tu jesteś, od razu zlecę Ci misję - naucz ich pisać psychologi (opowiadania psychologiczne)! ;P*
Szczerze mówiąc, oglądanie tego forum to jeszcze licha obserwacja - poleciłbym, jeśli moja osoba może się wtrącić - prywatne rozmowy w proste pytanie-odpowiedź. Nie jestem pewien, jak przebiegają studia psychologiczne, ale psychoanaliza jest już chyba dawno za Tobą? Znaczy, w praktyce?