Witojcież :)

1
Witam :)

Nazywam się Bartłomiej a na forum trafiłem z czystego przypadku, ot dziwne natchnienie w googlach.

Pisaniem zajmuje się od czasów gimnazjum, chociaż początki były naprawdę smutne. Myślę, że teraz jest już lepiej, no chociaż to ocenią czytelnicy. Zajmuję się głównie fantastyką, jednak mój umysł spłodził swego czasu kilka opowiadań, które można by nazwać moralitetami, a które ukazały się w lokalnej prasie (ale takiej naprawdę niskonakładowej, chyba 600 egzemplarzy)

Aktualnie studiuję Polonistykę z Informacją Naukową. zawsze to jakaś pomoc w pisaniu, chociaż nie ma co przeceniać kierunku, bowiem i tak główna praca spada na własne poszukiwania wiedzy.

Mieszkam na pięknym śląsku Cieszyńskim, gdzie hanysy jeżdżą na weekendy a pepy na handel. 8)

Postaram się udzielać na forum i dowiedzieć na temat warsztatu ile tylko będzie sie dało :)

Pozdrawiam

Bartłomiej "Bioły" Urbański

3
Witam serdecznie

przy okazji, zapraszam do rozbudowywania warsztatu ;)
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

5
Jaką znowu nerwową atmosferę?!

Przygotowuję ludzi do tutejszych warunków. Wiesz, ile osób dzięki mnie jeszcze żyje?

Co z tego, że rzucałem im po miesiącu tomahawkiem w plecy! Co z tego?!

Miesiąc lepszy niż trzy tygodnie, prawda?
Are you man enough to hold the gun?

7
Czołem, nikt ci nie ukradnie butów.

Nikt nie kradnie butów rozmiar 52, więc nie mam się o co martwić :)

Co z tego, że rzucałem im po miesiącu tomahawkiem w plecy

Względem tomahawka to nie wiem jaką taktykę przyjąć, ale skoro mam jeszcze miesiąc to luz. :)

Pozdrawiam

8
Nikt nie kradnie butów rozmiar 52, więc nie mam się o co martwić Smile
Większy but = więcej surowca = więcej zupy.

Coś dodać? ;P