Pisarz amator szuka dopingu

1
Hej hej,

pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów oraz gości obserwująch. Zarejestrowałem się, bo cierpię na chwilowy (ta chwila trwa i nie chce się skończyć :/) niedowład organów pisarskich, a ponieważ nie znam na to remedium, to szukam kuracji po internecie... I tak tu trafiłem. Chętnie zapiszę się/wezmę udział w jakiejś grupie wsparcia (moralnego) pisarzy [GW(M)P].

Coś o sobie? Studiuję (zmieniam uczelnię średnio raz na dwa lata), interesuję się literaturą zarówno piękną (w tym poezją) jak i popularną. Muzyki słucham rozmaitej, od diskopolo po klasykę. Lubię też słuchać ludzi, bez podziału na gatunki. Mieszkam w Warszawie, czasem wolałbym mieszkać gdzie indziej, a czasem nie.

Generalnie jestem zdesperowany. Mam parę pomysłów na książki/opowiadania oraz blokadę pisarską (dla kogo ja to piszę? kogo to będzie obchodzić? tego typu wahania egzystecjalne są przyczyną).

PS. Wynajmę dominującą sekretarkę która przywiąże mnie do klawiatury i razami bicza zachęci do tworzenia. Wynagrodzenie do negocjacji.

Mam nadzieję, że znajdę tu jakieś bratnie dusze. Pozdrawiam raz jeszcze

2
witam:)

zamianst sekretarki proponuje dobry klej i tez bedzie dobrze:)i nie trzeba bedzie wynagrodzenia placic:p
wiatr zabija

3
Bratnich dusz u nas dostatek, a, jak wiadomo, w kupie nie tylko raźniej, ale i cieplej!

Witam serdecznie!

P.S. Zajrzyj na forum: "Jak pisać?", temat: "Kompletny zastój. Jak powrócić do pisania?".

4
Czołem. Porozmawiaj z Eitai Coro, wymienicie się spostrzeżeniami, ma takie same problemy jak ty :twisted:

Czołem!
Are you man enough to hold the gun?

5
Dziękuję za powitanie i za rady (masz rację Nurhia, klej na pewno tańszy, ale da się go łatwiej wyprowadzić w pole niż sekretarkę;)) !

Panie Jacku, dziękuję za wskazanie drogi, temat "kompletny zastój" bardzo ciekawy i przydatny, dobrze, że taki "pokój zwierzeń" jest na forum ;)