Hej:) Hej:)

1
Witam serdecznie wszystkich :D

Ponieważ istnieje wymóg, aby się przedstawić, niniejszym to czynię :)

Jestem pisarką-amatorką. Od 6 lat piszę jedną książkę ( fantasy, ale takie śmiesznie udziwnione :wink: ) i nie mogę jej skończyć :P średnio co dwa lata tworzę nową wersję tej samej powieści, na bazie starej. Właśnie kończę kolejne Wielkie Poprawianie :P

W każdym razie, tę tak mozolnie udoskonalną historię zaplanowałam sobie na trzy tomy. Jak dotąd tom pierwszyszy przynajmniej został napisany (choć ciągle wymaga poprawiania), tom drugi znajduje się w fazie początkowej, tj. napisany w zeszycie (bo ja nie tworzę od razu na komputerze :P ), a tom trzeci rozpoczęłam na początku lutego b.r. ( także w zeszycie).

Co do wydawania wyżej wspomnianych książek, to gdy przeglądam zamieszczone na tej stronie posty, czuję ogarniającą mnie bezsilność i pesymizm :P Wydawanie to ciężka rzecz. Ale pisać zawsze można, dlatego piszę :wink: i nie zniechęcam się...
Strona autorska: http://zalecka-wojtaszek.pl

Wsparcie dla pisarzy: http://www.gabinet-holistic.com/
Pracuję z pisarzami, którzy mają poczucie, że nie do końca wykorzystują swój czas i potencjał i nie realizują się tak, jak by chcieli. Pomagam im przezwyciężać przeszkody związane z procesem twórczym i śmiało dzielić się sobą ze światem.

2
Książka Fantasy? Trzy tomy? Hmm, zobaczymy. Nie lubię gatunku

(przynajmniej poszczególnych jego elementów), ale spojrzę nawet chętnie.

Witaj.

Rozgość się i przygotuj na męki, po których zmienisz swoje podejście pisania.

Pozdro.
Po to upadamy żeby powstać.

Piszesz? Lepiej poszukaj sobie czegoś na skołatane nerwy.

3
No męki to faktycznie szykują się straszliwe z tego co widzę :P Ale nie zamierzam się nadmiernie przejmować, gdyż pisanie traktuję przede wszystkim jako PRZYJEMNE hobby :)

To nie jest takie typowe fantasy, choć muszę przyznać (może trochę niechętnie), że im więcej piszę, tym bardziej typowe się staje... Tak jakoś samo wychodzi :wink:

Pozdrawiam :)

4