No, jak kazali, to się przedstawię. (ha! Czytam regulamin! gdzie oklaski?)
A więc. Mówią na mnie hevi (pytanie, czy przypadkiem słucham moze heavy metalu uznam za nieuprzejme. To chyba jasne, że jestem fanką polskiej muzyki biesiadnej). Studiuje astronomię na UAM (ale raczej nie za długo już, ponieważ przez wzgląd na problemy zdrowotne, a także IQ sporo poniżej przeciętnej raczej tego semestru nie zaliczę), czytam dużo i rzeczy różne i różniste z tendencją do fantastyki, acz się do niej nie ograniczam. Uzależniona od muzyki, koloru niebieskiego (niebieskie glany, niebieska ramoneska, niebieskie jeansy, tak się prezentuję) i worda (w którym mam rzecz jasna granatowe kartki). Fanatyczka formatowania tekstów (czego nie wiedziała, dopiero pewien znany pisarz ją za to pochwalił - za coś musiał, bo opowiadania, które Mu wysłała były... no były, resztę zmilczmy). Cenię sobie kinematografię lat 30-40. oraz co tam koreańczycy aktualnie stworzą, choć każdym innym dobrym filmem nie pogardzi. Lubię pointę. Teksy/filmy bez wymowy w najlepszym wypadku po prostu ze mnie spływają. Generalnie nie definiuję swoich postaw, przez zaprzeczenie, ale dobrze wiedzieć, ze nie lubię: trollowania, pseudomagów, wykształciuchów (w poprawnym, a nie tvn-owskim rozumieniu tego słowa), socjalizmu, pozerów i emoludów.
Dobra, koniec bredni. Witam wszystkich serdecznie.
3
Zabiliśmy i usmażyliśmy, czemu pytasz?gdzie oklaski?
Różowe lepsze...niebieskie glany
Dobra z keczupem.Lubię pointę.
Urządzamy krucjatę. Chętna?emoludów.
Witaj w ziemi najmroczniejszej z najmroczniejszych, uważaj na pomarańczowe zajączki.
Czołem!
<niknie w otchłani Studzienki Kanalizacyjnej>
Are you man enough to hold the gun?
5
A ja powiem, że w powyższym poście sarkazmu ani ironii nie było.