Dzień dobry!

1
Witam, na imię mam Adrianna, jednak wolę jak się do mnie mowi (pisze)zwyczajnie Ada. To brzmi mniej oficjalnie. =-]

Mieszkam w świdnicy (Dolny śląsk) i obecnie jestem w 3 klasie technikum ekonomicznego.

Najchętniej spędzam czas na czytaniu, głownie Grahama Mastertona, ale po thrillery, kryminały i horrory innych autorow rowniez sięgam.

Moja "przygoda" z pisarstwem dopiero się zaczyna, najczęściej nir kończę tego co piszę, bo mi się przestaje podobać. Ale ostatnio mam taki nawał pomysłow, może więc uda mi się coś zakończyć i wtedy oddam to do zweryfikowania.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich tutaj zgromadzonych.

3
Thrillery, kryminały, horrory...? A co byś powiedziała na małe tete à tete w jakimś przyjemnym miejscu? Proponuję kostnicę - niekrępujące towarzystwo, uroczy nastrój, atmosfera gęsta od feromonów...

Witaj!

4
STRZELANINA! NA ZIEMIę! OłóW W POWIETRZU! ZA WYSOKIE STężENIE, DAWKA śMIERTELNA!

Czołem!
Are you man enough to hold the gun?

5
Witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

6
Witaj.

ładne imię, miło mi się kojarzy. Nawet bardzo.
Po to upadamy żeby powstać.

Piszesz? Lepiej poszukaj sobie czegoś na skołatane nerwy.

7
Cześć!

Graham Masterton, trzeba przyznać, ma on bujną wyobraźnię (nawet byłabym skłonna rzec - przesadnie). Nigdy nie wiedziałam, czy śmiać się czy płakać czytając jego książki.

ale po thrillery, kryminały i horrory [..]
Już Ciebie lubię ;p
"Nawet najdalsza podróż, zaczyna się od pierwszego kroku."

8
Mnie też to imię się przyjemnie kojarzy, bardzo być może dlatego, że sama takie posiadam.

Jeśli chodzi o Twoje ulubione gatunki literackie: ja także je lubię. Widzisz, jeśli Test nie odrąbie Ci jakichś kończyń, czuję, że się tu zadomowisz!

Witam i pozdrawiam.

9
Hej, hej :)