Witam, na imię mam Adrianna, jednak wolę jak się do mnie mowi (pisze)zwyczajnie Ada. To brzmi mniej oficjalnie. =-]
Mieszkam w świdnicy (Dolny śląsk) i obecnie jestem w 3 klasie technikum ekonomicznego.
Najchętniej spędzam czas na czytaniu, głownie Grahama Mastertona, ale po thrillery, kryminały i horrory innych autorow rowniez sięgam.
Moja "przygoda" z pisarstwem dopiero się zaczyna, najczęściej nir kończę tego co piszę, bo mi się przestaje podobać. Ale ostatnio mam taki nawał pomysłow, może więc uda mi się coś zakończyć i wtedy oddam to do zweryfikowania.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich tutaj zgromadzonych.
7
Cześć!
Graham Masterton, trzeba przyznać, ma on bujną wyobraźnię (nawet byłabym skłonna rzec - przesadnie). Nigdy nie wiedziałam, czy śmiać się czy płakać czytając jego książki.
Graham Masterton, trzeba przyznać, ma on bujną wyobraźnię (nawet byłabym skłonna rzec - przesadnie). Nigdy nie wiedziałam, czy śmiać się czy płakać czytając jego książki.
Już Ciebie lubię ;pale po thrillery, kryminały i horrory [..]
"Nawet najdalsza podróż, zaczyna się od pierwszego kroku."
9
Hej, hej
Kryminały górą (szczególnie Agathy Christie)! A jeśli chodzi o horrory i thillery, to ostatnio mam na nie ogromną ochotę. Muszę się za jakiś zabrać
Tak, Adrianna to piękne imię, każdej przystoi dziewczynie :wink: A Ada brzmi jeszcze fajniej. Lubię oryginalzne imiona, może trochę dlatego, że sama mam dość pospolite

Kryminały górą (szczególnie Agathy Christie)! A jeśli chodzi o horrory i thillery, to ostatnio mam na nie ogromną ochotę. Muszę się za jakiś zabrać

Tak, Adrianna to piękne imię, każdej przystoi dziewczynie :wink: A Ada brzmi jeszcze fajniej. Lubię oryginalzne imiona, może trochę dlatego, że sama mam dość pospolite

Strona autorska: http://zalecka-wojtaszek.pl
Wsparcie dla pisarzy: http://www.gabinet-holistic.com/