Jestem nowa-więc wszystkich witam!

1
Witam!

Mam 41 lat, jestem z zawodu muzykiem-organistą , ale lubię pisać przeróżne teksty literackie, głównie prozę tj opowiadania, listy, krótkie wspomnienia, refleksje itp. W dzieciństwie pisałam pamiętnik, ale to mnie już nie ciągnie....

Dużo czytam , interesuje mnie także psychologia, ta dziedzina ktora pozwala trochę poznawać siebie i innych....

Mało mówię, dużo śpiewam, piszę i myślę....co jeszcze napisać:)
literatka777

4
Hela wita serdecznie :D
"Nie wiem, co to poezja,

jest w niej coś z laski Mojżesza:

strumień dobędzie ze skały,

umie zabijać i wskrzeszać."

W.B.

6
Witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

9
Witam Panią!
„Daleko, tam w słońcu, są moje największe pragnienia. Być może nie sięgnę ich, ale mogę patrzeć w górę by dostrzec ich piękno, wierzyć w nie i próbować podążyć tam, gdzie mogą prowadzić” - Louisa May Alcott

   Ujrzał krępego mężczyznę o pulchnej twarzy i dużym kręconym wąsie. W ręku trzymał zmiętą kartkę.
   — Pan to wywiesił? – zapytał zachrypniętym głosem, machając ręką.
Julian sięgnął po zwitek i uniósł wzrok na poczerwieniałego przybysza.
   — Tak. To moje ogłoszenie.
Nieuprzejmy gość pokraśniał jeszcze bardziej. Wypointował palcem na dozorcę.
   — Facet, zapamiętaj sobie jedno. Nikt na dzielnicy nie miał, nie ma i nie będzie mieć białego psa.

10
Zazdroszczę umiejętności grana na jakimkolwiek instrumencie. Mi wychodzi to tylko na czaszkach pokonanych wrogów.

Tako rzekę ja.

Z Brodą i Toporem (tymczasowo Mieczem, ale za to jakim!), Testudos.
Are you man enough to hold the gun?

13
Hey!