14
autor: Naturszczyk
Pisarz
Sorry- byłem na wyjeździe, ale już jestem z powrotem
Wracając do sedna - jestem 100 % amatorem i dlatego od razu stawiam sprawę otwarcie - stąd mój nick. Mówiąc inaczej nie skończyłem filologii ani żadnego innego kierunku który byłby pomocny w moim pisaniu. Nie uważam za sensowne uczestniczenie w jakichkolwiek szkoleniach literackich, ponieważ uważam, że każdy z takich nauczycieli będzie się starał przekazać uczestnikom swoje poglądu i spojrzenie na pisanie, co w ogóle nie ma sensu, bo kto chciałby czytać stu Naturszczyków, Kalicińskich, Pilchów lub Krajewskich. (Z oczywistych powodów nie posłużyłem się nazwiskami osób które tu występują.) Można pisać na podobne tematy ale w zupełnie inny sposób i inaczej, wtedy jest szansa, że kogoś nasze pisanie zainteresuje.
Uważam, że każdy z nas ma prawo do swoje historii i sposobu w jaki ją opowiada. Ja opieram się na swojej intuicji, tzn. nie patrzę na to co jest trendy i czym byłoby zainteresowany Wydawnictwo, tylko piszę swoją opowieść która mnie zainteresuję. Nie piszę o wampirach, bo mnie to nie rusza, ale za to piszę o wojnie w Iraku, bo uważam, że to jest temat który mało kto z naszych autorów porusza z tych czy innych powodów. Być może z tego, że nie mają kontaktu z osobami które tam były, a ja wiem (według siebie) jak to pociągnąć.
Teraz zainteresowały mnie problemy z ludźmi w latach 50+ i pisze o nich. Nie piszę smutnych rzeczy, bo wiem, że w życiu poza przytłaczającymi historiami są momenty które powodują wybuchy śmiechu. Piszą, nie zastanawiam się kim będzie wydawca, ale kim będzie mój ewentualny odbiorca i to jemu chcę przedstawić ciekawą historię, którą mam do opowiedzenia i chcę aby był zadowolony z tego co przeczytał.