"Dom"

1
"Dom"

Stary dom...

Na skraju przepaści.

Młody jego wygląd zewnętrzny,

Stare jak świat całe jego wnętrze.

Powiadają, że duchy w nim mieszkają.

Wielu śmiałków próbowało w nim zostać. Niestety!

Jedni uciekli natychmiast z krzykiem na ustach.

Inni zostali na dłużej. Biedacy! Oj! Nieszczęśliwi!

Dom wprowadził do ich żyć chaos

Przelał w nich swój ból,

nie do zniesienia...

Uciekli!

A dom...

Został.

Znów.

Sam...

Marik Vao

2
Nie mi oceniać składnie wiersza i inne skomplikowane rzeczy, cóż nie znam się. Muszę przyznać, że moja interpretacja tego wiersza do mnie trafiła. Nie wiem czy o niej myślałeś, bo jest poniekąd pokrętna, ale o to chodzi, żeby każdy sobie coś z wiersza wygrzebał :) Podsumowując podobał mi się

4
ani tematyka ciekawa, ani wykonanie. Czekam na inne wiersze `o czymś` a nie o pierdołach;p

pozdrawiam Marik:)
`gdzie jest granica co wolno i co warto`

6
Marik, jednym słowem - nie.

Rozwijając myśl:
Młody jego wygląd zewnętrzny,

Stare jak świat całe jego wnętrze.
Cóż to za metafora jest, ja się ciebie ładnie pytam? Jej jednoznaczność uderza czytelnika w oczy dobitnie i nieuchronnie niczym chmara komarów wieczorną porą w wakacje na jeziorem. Abstrahując od faktu, że estetycznie to zdanie jest błeeee^2.

Dalej potwierdzają się tylko najgorsze obawy, jakie mogą dopaść człowieka już na początku utworu.

Marik, zdecydowanie trza popracować nad bogactwem metafor i upoetycznieniem wypowiedzi. Nie można tak w czytelnika rzucać zwykłymi zdaniami o zdecydowanie niskim poziomie liryczności i pokrętności mając nadzieję, że kogoś to zainteresuje.

Nie i nie. Pika protestuje. Pika chce poezji a nie wyrobu wierszopodobnego.
"To, co poczwarka nazywa końcem świata, reszta świata nazywa motylem." Lao-Cy, Księga Drogi i Cnoty

"Litterae non erubescunt." Cyceron

7