Latest post of the previous page:
Problem jest taki, że je wspominam nic o ich skuteczności czy nieskuteczności. To jest reklama jak sami wspominacie. A reklama ma zachęcić do kupna a nie przekazywać informacje.MaciejŚlużyński pisze:Grimzon: parafrazując Twoje wypowiedzi, że skoro na Ciebie nie działa blubr, to nie działa w ogóle, odpowiem, że skoro na mnie działa - to działa na wszystkich ;-) Jeśli są wiarygodne dane z badań, z których wynika, że 70% czytelników przy zakupie podejmuje decyzję po przeczytaniu tekstu z okładki, to pisanie, iż jest to "bzdura" nie działa na mnie wcale ;-)



 Reklama swobodnie może zawierać informacje, ale nie to jest jej celem. Ona ma zachęcić do kupna. Również poprzez przekazanie informacji.
 Reklama swobodnie może zawierać informacje, ale nie to jest jej celem. Ona ma zachęcić do kupna. Również poprzez przekazanie informacji.