Cześć!

1
Cześć, mam na imię Staszek, zarejestrowałem się, gdyż czytam już to forum parę miesięcy niezarejestrowany (jeśli czuliście się obserwowani, to przepraszam :)). Powiem jeszcze, że jestem studentem politechniki, lubię matematykę i takie tam dziwne przedmioty, jednak mam takie marzonko, które się za mną ciągle ciągnie, by napisać książkę i jestem tym od paru dobrych lat żywo zainteresowany, jednak coś mi nie idzie. Oprócz tego pociąga mnie jeszcze lingwistyka, języki obce, historia i inne zagadnienia nie tylko szkolne. Jeszcze napiszę, że czytuję książki T.Pratchetta, A. Sapkowskiego i tym podobne. Obecnie czytam, powoli, bo powoli, ale czytam, Mesjasza Diuny.

3
Witamy legalnie na forum :)
„Daleko, tam w słońcu, są moje największe pragnienia. Być może nie sięgnę ich, ale mogę patrzeć w górę by dostrzec ich piękno, wierzyć w nie i próbować podążyć tam, gdzie mogą prowadzić” - Louisa May Alcott

   Ujrzał krępego mężczyznę o pulchnej twarzy i dużym kręconym wąsie. W ręku trzymał zmiętą kartkę.
   — Pan to wywiesił? – zapytał zachrypniętym głosem, machając ręką.
Julian sięgnął po zwitek i uniósł wzrok na poczerwieniałego przybysza.
   — Tak. To moje ogłoszenie.
Nieuprzejmy gość pokraśniał jeszcze bardziej. Wypointował palcem na dozorcę.
   — Facet, zapamiętaj sobie jedno. Nikt na dzielnicy nie miał, nie ma i nie będzie mieć białego psa.

4
Cześć!

A co konkretniej studiujesz? Bo wiesz ostatnio na politechnice to i zarządzanie i marketing ;) Nie żeby to były jakieś gorsze dziedzin, ale jako upośledzony matematycznie humanista podziwiam ludzi ze ścisłych kierunków ;)

5
,,W każdym normalnym człowieku tkwi szaleniec i próbuje wydostać się na zewnątrz"
W każdym tkwi też pisarz i mam nadzieję, że uda ci się go uwolnić. Może kiedyś przeczytamy super hipermocną książkę traktującą o macierzach i równaniach różniczkowych. Niezbadane są bowiem wyroki wydawnictw i gustu ludzi, i talentów rejestrujących się tu ludzi.