PWPW

1
- Te, ruina, o czym piszesz?
- O tobie.
- Głupi jesteś, poważnie pytam.
- Zgadza się, ale i poważnie ci odpowiadam.
- Ale ja jestem tylko kierowcą.
- A ja prezesem PWPW a ta cysterna z nitrem za tobą to dla dreszczyku emocji bo mi się nudzi w
domu.

PWPW

2
Bardzo dobry tekst, świadczący o wyobraźni piszącego. Posiada on jednak ogromną wadę. Jest zbyt krótki. Trzeba było temat pociągnąć dalej, np. do ostrego zakrętu nad przepaścią...
W ogóle - powyższy tekst to znakomity zalążek do znacznie większego formatu. Kolejny zresztą Twój tekst, pan_ruina. Odkurzaj "PWPW" i zrób z utworem coś więcej!

PWPW

3
Dzięki G.P. za doping. Chcesz mnie wrzucić na głęboką wodę kiedy ja pływać nie umiem. Wiem, że czterdziestoletniemu facetowi o oszroniałych skroniach nie wypada siedzieć w brodziku, jednakże jeszcze chwilę popatrzę jak inni sobie radzą.
Nigdy niczego nie pisałem, tylko czytałem. Na Weryfikatorium zacząłem z prozą:)

PWPW

4
Zgadzam się z G.P., że to bardzo dobry tekst. I wspaniale, iż wyciągnąłeś go na światło dzienne. Istnieje - powiedzmy kanon - takich krótkich rozmów między nauczycielem a uczniem w kulturach dalekowschodnich - w szczególności hinduskiej. Kiedyś zresztą napisałem kilka podobnych.
Tutaj klimat mamy zbliżony, porównywalną formę i - w pierwszym rzędzie - temat uruchamiający myślenie. Potraktowałbym to jako rozmowę z alter-ego, przekorną, budującą dystans do rzeczywistości.
Wyjątkowo odpowiada mi ten dialog i nie sądzę, aby należało go rozszerzać. Wszystko zostało tutaj powiedziane. Natomiast zachęcałbym do tworzenia podobnych. Krótkich, ulotnych, pisanych nieraz na kolanie (no, potem watro zerknąć krytycznie), pod wpływem chwili, przebłysku myśli, jakiejś wizji, obrazu, natchnienia.

PWPW

5
Dzięki Gor:)
Gorgiasz pisze:Kiedyś zresztą napisałem kilka podobnych.
Nie będzie reklamy jak podlinkujesz, nie tylko ja z największą ciekawością przeczytam. Chyba, że kurzem zarasta w szufladzie.

PWPW

7