Hej wszystkim!

1
Hej. Z wykształcenia jestem filmoznawczynią i polonistką, zawodowo związałam się ze słowem pisanym. Od kilku lat pracuję nad powieścią, a raczej cyklem powieściowym fantasy. Pierwszy tom jest napisany i obecnie próbuję go wydać, jak na razie z marnym skutkiem, co mam nadzieję, z czasem się zmieni. Chętnie poczytam teksty innych użytkowników i skorzystam z rad osób bardziej doświadczonych ;)

Hej wszystkim!

4
Witaj! Rozgość się i baw się dobrze. Co oznacza, że
Eva_K pisze: (pn 31 lip 2023, 14:07) [...] zawodowo związałam się ze słowem pisanym.
opowiedz nam coś jeszcze o sobie i swoim projekcie.
Alicja dogoniła Białego Królika... I ukradła mu zegarek.

Hej wszystkim!

5
Witaj :) Co piszesz zawodowo?
Panie, ten kto chce zarabiać na chleb pisząc książki, musi być pewny siebie jak książę, przebiegły jak dworzanin i odważny jak włamywacz."
dr Samuel Johnson

Hej wszystkim!

9
silva.silvera pisze: (pn 31 lip 2023, 14:28) opowiedz nam coś jeszcze o sobie i swoim projekcie
O sobie akurat nie bardzo wiem, co jeszcze mogłabym powiedzieć... Może tyle, że poza pisaniem lubię czytać (nie oszukujmy się, głównie fantastykę :D) i oglądać filmy (tu już bardziej różnorodnie, bo dobrym filmem fantasy nie pogardzę, ale tak to przede wszystkim thrillery, dramaty psychologiczne, kino akcji/sportowe, kino superbohaterskie, czasem coś obyczajowego, niektóre komedie, ale z kuzynką się śmiejemy, że celujemy głównie w kino męskie, bo co wyjdziemy na film, to sami faceci na sali :P). No i kocham koty, mam dwa w domu i mają też duży wpływ na moją twórczość ;)
Co do projektu, urban fantasy, świat stworzony zupełnie od zera, raczej lekka, rozrywkowa lektura. Zależy mi głównie na dobrej kreacji bohaterów (wszystko inne też jest oczywiście ważne, ale to takie moje małe skrzywienie).
Navajero pisze: (pn 31 lip 2023, 15:49) Co piszesz zawodowo?
Obecnie głównie artykuły dla portali internetowych ;) Ale zdarzały się też recenzje książek i filmów.