Witam wszystkich

1
Cześć!

Jestem na tym forum od kilku minut, właśnie się zarejestrowałam, aby zatem wymaganiom formalnym i grzecznościowym stało się zadość, witam was wszystkich bardzo serdecznie w tym oto miejscu.

Kilka słów o mnie...

Mam 21 lat, studiuję polonistykę. Chciałabym się w przyszłości zająć redagowaniem i/lub korektą tekstów literackich, szczególnie fantastyki. Od pewnego czasu jestem fanką militariów i uwielbiam asg. Mogę tydzień siedzieć w lesie, spać w namiocie na początku kwietnia i ganiać z replikami broni po bunkrach. Lubię też wykonywać różnego rodzaju bransoletki, naszyjniki, pierścionki i kolczyki, a wiele osób mówi mi, że są ciekawe.

Literacko... piszę od zawsze. Od kiedy nauczyłam się pisać wymyślałam jakieś bajeczki, opowiastki... I ciągle to robię, tylko teraz te opowiastki nabierają innego charakteru.

Do dziś mam jednak opowiadanie, które napisałam w 4 klasie podstawówki (całkowite romansidło), do którego czuję sentyment ;)

Piszę najczęściej prezenty. To znaczy, że jeśli piszę dla przyjaciółki, to dostanie ona taki tekst, jaki chciałaby z przyjemnością przeczytać.

Mój pierwszy tekst tutaj również jest prezentem. Zapraszam do przeczytania.

Mam nadzieję, że spędzimy tutaj wiele radosnych i twórczych chwil.
Pułkownik Majorka

3
Witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

7
Witajcie wszyscy :)

No na brak przyjaciół nie narzekam :)

Opowiadania na prezent... A cóż może być lepszego na prezent niż kilka nieprzespanych nocy, doprawionych odrobiną miłości i zaangażowania, wymieszanych z oczytaniem i pragnieniem radości drugiej osoby?

Wyśmienite <mniam> mimo, że nie idealne ;) Ale cóż, praktyka czyni mistrza :D
Pułkownik Majorka

9
Ja, egoistycznie, wolałabym dostać wizję opowiadania pod choinkę^^

Pozdro.