witam!

1
Miło mi znaleźć się wśród tak zacnego grona. Jestem nauczycielem języka francuskiego w gimnazjum, co dla wtajemniczonych coś znaczy, dla reszty wyjaśniam, że jeszcze jakoś ciągnę choć to chyba najtrudniejszy etap edukacyjny. Pamiętam, że zawsze coś pisałam to było potrzebne by poradzić sobie z rzeczywistością i po prostu lubiłam "się powywnętrzniać" bądź to gadając, bądź "skrybiąc". Obecnie piszę bo po prostu lubię. Czy to jest coś warte? Absolutnie nie wiem- (ale dlatego też jestem tutaj -choć przez przypadek). Czasami ważne jest robić też coś dla zwykłej ludzkiej przyjemności! Coś dla siebie, nieprawdaż? Pozdrawiam serdecznie!
alouette

2
hej. Moze będzie to Twoja najczęściej odwiedzana strona? Witaj!
"Ostatecznie mamy do opowiedzenia tylko jedną historię." - Jonathan Carroll

3
Witaj.

Miałem podobnie kiedyś. W sumie to zostało mi do dzisiaj. Z tym uzewnętrznianiem, ale tylko czasem.

Pozdro.
Po to upadamy żeby powstać.

Piszesz? Lepiej poszukaj sobie czegoś na skołatane nerwy.

4
Witam serdecznie
"Rada dla pisarzy: w pewnej chwili trzeba przestać pisać. Nawet przed zaczęciem".

"Dwie siły potężnieją w świecie intelektu: precyzja i bełkot. Zadanie: nie należy dopuścić do narodzin hybrydy - precyzyjnego bełkotu".

- Nieśmiertelny S.J. Lec

5
Witam w gronie marzycieli i tych, którzy próbują osiągnąć swoje cele :)
"Jeżeli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o swoich planach na przyszłość"

Woody Allen

6
Witaj

Rzeczywistość nas raczej rozpieszczać nie będzie więc jeżeli chcesz sobie z nią poradzić poprzez pisanie - a do tego jeszcze to lubisz - to chyba jesteś w dobrym miejscu :)
"W człowieku, który uważa, ze wszystko już było i nic nie może go zdziwić, umarło to, co najpiękniejsze - uroda życia".

R Kapuściński "Podróże z Herodotem"

7
Baczność!

Spocznij!

Baczność!

Spocznij!

Hehe...

Lubię wykorzystywać kmiotków :twisted:

Ale nie bierz tego do siebie.

Czółeńko!