"Spotkanie ktore zmieniło życie" [fantasy]

1
Jestem nowy i kompletnie zielony ale chwyciło mnie żeby coś napisać i oto owoc mojej dwu-dniowej pracy jestem ciekaw jak go odbierzecie czekam na komentarze i prosze głownie o porady od staruszków którzy są bardziej w temacie ode mnie!Od razu napisze imiona zaciągnięte z książek i tekstów jakoś nie mam do tego głowy.Znacie jakieś sposoby?

,,Zawsze istnieli rządzący i rządzeni. Takie jest już prawo natury." Zasłyszane

Nie znoszę tych burżujów uważają się za lepszych tylko dlatego że urodzili się w wyższych sferach.

-burknął oficer. Przypatrując sie przylizanemu szlachcicowi, który obrzucił ich nonszalanckim spojrzeniem.

Jakimś cudem nawet jego plecy wyrażały pogardę dla plebsu.

-Bez obrazy, pułkowniku.-dodał odruchowo.

-Nie obraziłem się.-zapewnił go wyższy stopniem.

-Mamy robotę.Zwierzak, do mnie!-krzyknął pułkownik.

Zwierzak podszedł i zasalutował. Był to wysoki brunet. Rodzice nie obdarzyli go krzepą, lecz nadrabiał to

zręcznymi palcami niedzisiejszego złodzieja. Jego oczy były niesamowite, nie tylko dlatego że widział i strzelał

lepiej od reszty tej hałastry lecz dlatego że gdy na ciebie choćby zerknął czułeś sie jak ofiara, jak owca przed

licem wilka to uczucie było pierwotne, nieprzeniknione i ukryte głęboko w czeluści twego jestestwa.

-Wyruszamy w twe rodzinne strony, do Wompery.-inni żołnierze przysłuchiwali im się bacznie.

-Oznajmij wszystkim że mają być gotowi, z pełnym rynsztunkiem o brzasku.-głosy aprobaty dobiegały od niemal każdego.

-Tak, jest sir.-odpowiedział machinalnie Zwierzak.

Leon mrugnął do niego pociesznie.

-Kolejne zadanie od tego sędziwego zgreda?-spytał z szelmowskim uśmiechem wymalowanym na młodej twarzyczce.

Leon i Rik, bo tak naprawdę nazywał się Zwierzak, znali sie od dziecka.Razem mieszkali w sierocińcu, razem z niego

uciekli, razem kradli, zabijali, łgali, razem wstąpili do armii królowej żeby uciec od niedoszłych ofiar swojego fachu.Był od niego