Witam, moi drodzy.
Zacznę pozytywnym akcentem: nie jestem fanem żadnych for. Hektolitry "flame'u" (mowa już chyba o lawie, nie?) przeganiają mnie zazwyczaj z każdego miejsca, w którym ludzie wymieniają się swoimi, jakże ważnymi przecież, poglądami.
Piszę swoją książkę (a jakże!), więc siłą rzeczy trafiłem tutaj. Byłem mile zaskoczony dość wysokim poziomem kultury osobistej tutejszych użytkowników. Krokiem kolejnym więc była rejestracja. I oto jestem.
Aktualnie studiuję psychologię i filozofię w Wielkiej Brytanii (tak, można mnie wyzwać od antypatriotów - nie obrażę się). Lat mam 22.
Swoją drogą, szybkie pytanko. Jaki wyjdzie gatunek, jeśli wziąć podstawy filozoficzne (na przykład problem dualizmu ducha i materii) i zderzyć je z fikcją? Jakieś fantastyka naukowa? Średnio pasuje chyba... Hm?
2
Cześć. Wyjdzie fantastyka filozoficzna. Bardzo dobra rzecz. Pisz, pisz!
Oczywiście nieunikniona metafora, węgorz lub gwiazda, oczywiście czepianie się obrazu, oczywiście fikcja ergo spokój bibliotek i foteli; cóż chcesz, inaczej nie można zostać maharadżą Dżajpur, ławicą węgorzy, człowiekiem wznoszącym twarz ku przepastnej rudowłosej nocy.
Julio Cortázar: Proza z obserwatorium
Ryju malowany spróbuj nazwać nienazwane - Lech Janerka
Julio Cortázar: Proza z obserwatorium
Ryju malowany spróbuj nazwać nienazwane - Lech Janerka
4
Witaj...
Pisz, pisz!
Ja myślę, że wszystkie gatunki literackie niosą takie zderzenia. siła rzeczy. Bądź dumny.
Dualizm tak ogólnie, czy czyjąś myśl konkretnie?
P.SW związku z kulturą osobistą chciałam powiedzieć, że się nie uczesałam dzisiaj jeszcze i mam "kudła" na łbie
.
Pisz, pisz!
Ja myślę, że wszystkie gatunki literackie niosą takie zderzenia. siła rzeczy. Bądź dumny.
Dualizm tak ogólnie, czy czyjąś myśl konkretnie?
P.SW związku z kulturą osobistą chciałam powiedzieć, że się nie uczesałam dzisiaj jeszcze i mam "kudła" na łbie

Granice mego języka bedeuten die Grenzen meiner Welt.(Wittgenstein w połowie rozumiany)
6
Hej, Nataszo.