Latest post of the previous page:
Świątecznie i czytelniczo:Przeglądam "Tygodnik Powszechny" i co widzę? Str. 25 reklama: Tygodnik Powszechny jeszcze bardziej powszechny...bo już dostępny na Kindle! Dalej jak zamówić i ostatnie zdanie: "TP" można czytać także na aplikacjach Kindle dla iPada, iPhone'a i systemu Android.
Obejrzałam cały numer. Str. 3 reklama dwóch papierowych książek,str. 7 telewizja religia.tv, str. 9 reklama czterech książek, str. 20 - reklama książki, str. 45 reklama czasopisma "W drodze", str. 49 reklama książki.
Pomijam reklamy kawy, Fiata Punto i inwestycji w złoto.

Książka, czytnik Kindle i religia.tv w jednym.
Jeśli proponuje się zakup nowego numeru "TP" na czytnik Kindle, to świat jest inny.
Technika wypiera papierowe czasopisma? Internet zabija dzienniki? Ile czasu minie, zanim połowa młodego pokolenia Polaków (myślę tylko połowa, bo druga połowa nie czyta) będzie kupować książki z sieci na czytniki tej czy innej firmy? Kiedyś bym powiedziała, że ja nie doczekam, ale kiedyś nie było w ogóle czytników a już są i podbijają świat. Szybko podbijają. Wiem, że książka to coś innego niż czasopismo, ale...
Skoro "TP" i inne wydawnictwa dostrzegają w czytnikach pewną możliwość dotarcia do czytelnika, to dlaczego autorzy książek i wydawcy mieliby się opierać? Czas zacząć myśleć o tym poważnie i tyle.
PS. Jeśli mój wpis jest nie na temat i powinien być gdzie indziej, to proszę go przenieść. Szukałam miejsca bardziej odpowiedniego, ale nie znalazłam.
