Lipcokalipsa

1
Tylko kombinacja niewyspania i deszczu walącego w okna mogła to sprawić. Znaczy, że wers wyszedł za krótki :)
Za szkody wynikłe w efekcie lektury nie odpowiadam
= = = = = =

Lipcokalipsa

na zderzenie mknie ściana
deszczolino bez stacji postojowych
internet diabli nadali
do piekła

w pokoju sucho jak w kotle
udręka cyfrowego wygnania
otwieram drzwi
bum bum diabelskie nasienie nadchodzę

przestało
tylko krople z człowieka
na trawie
diabłom popsuł się router

i to jest apokalipsa dnia Pańskiego
Mówcie mi Pegasus :)
Miłek z Czarnego Lasu http://tvsfa.com/index.php/milek-z-czarnego-lasu/ FB: https://www.facebook.com/romek.pawlak

Lipcokalipsa

3
Uśmiechnęłam się. Dzięki :hug:
gosia

„Szczęście nie polega na tym, że możesz robić, co chcesz, ale na tym, że chcesz tego, co robisz.” (Lew Tołstoj).

Obrazek

Lipcokalipsa

4
nie znam się na poezji. podoba mi sie pierwsza strofa - jest domknieta i przemyslana, pasuja do siebie pojecia i ładnie to splatasz w całość taka liryczna kaskadą - leci w dół, az do piekła.

ale druga cześc juz zgrzyta:
w kotle jest wilgotnie, gęsto, pełno. szukaj czego chcesz, ale nie "sucho". "kocioł" wykoleja porównanie.
masz otwarcie, które rozprasza nieadekwatnością związku frazeologicznego. tu "cyfrowe wygnanie" nie współgra z deszczem. szukam łącznika, odniesienia jakiegoś, ale racjonalnośc konfrontacji jest niewiarygodna (no, chyba, ze masz router na polu :D ).

przestało
tylko krople z człowieka
na trawie

to jest sliczne, melodyjne i bardzo zreczne. zawsze zazdroszczę poetom umiejętności zamykania głębszego sensu w kilku słowach.

doszlifowałby to zanim wrzuci, a nie tak ;-)

nie znam się, proze rozumiem, poezja to dla mnie budowanie domu z piór.
mądrzejsi docenią ;-)
Serwus, siostrzyczko moja najmilsza, no jak tam wam?
Zima zapewne drogi do domu już zawiała.
A gwiazdy spadają nad Kandaharem w łunie zorzy,
Ty tylko mamie, żem ja w Afganie, nie mów o tym.
(...)Gdy ktoś się spyta, o czym piszę ja, to coś wymyśl,