Reginka:)

1
Hej! Jestem Regina Domino i mocno ściskam wszystkich forumowiczów!

Mam 21 lat, studiuję, jak mam czas piszę coś do szuflady i marzę o wielkiej sławie, jak chyba każdy człowiek... Najbardziej chciałabym dokończyć moją powieść fantasy pt. "Nocny Jeździec" i żeby Hollywood zrobiło z niej film! I żebym ja mogła współpracować z jego twórcami i wybrać sama obsadę (jakiegoś przystojnego aktora na głównego bohatera, który odpowiadał by mojej własnej wizji postaci Eydena :D ) i żebym mogła wybrać muzykę na czołówkę i końcówkę filmu (coś Kate Bush, Tori Amos, Sol Seppy lub Bat for Lashes). Bo dla mnie muzyka jest bardzo ważna! Kiedy piszę, muszę czegoś słuchać! Muzyka dodaje mi skrzydeł i motywuje do pisania.

To na razie tyle! Postaram sie jakiś swój tekst wrzucić na forum, byście mogli go ocenić:)

pozdrawiam wszystkich! buziaki :*

Re: Reginka:)

2
mocno ściskam wszystkich forumowiczów!
ściskamy wzajemnie! ;)

marzę o wielkiej sławie, jak chyba każdy człowiek
nie każdy, uwierz. Uważam, że sława jest właściwie nie zdrowa oraz niewygodna, o bespieczeńtwie nie wspominając.

Najbardziej chciałabym dokończyć moją powieść fantasy pt. "Nocny Jeździec"
powodzenia!

i żeby Hollywood zrobiło z niej film
Tylko po co? wyjdzie z tego jakiś komercyjny szmelc. i tak marne szanse ;) . Ale każdy może mieć nadzieje.

I żebym ja mogła współpracować z jego twórcami i wybrać sama obsadę
hehe... :lol: :P

jakiegoś przystojnego aktora na głównego bohatera
coś ala Orlando Bloom? :> ;)

Muzyka dodaje mi skrzydeł i motywuje do pisania.
to doś popularne zjawisko ;)

Postaram sie jakiś swój tekst wrzucić na forum, byście mogli go ocenić:)
powodzenia!

P.S. Pisz opowiadania. Książka na początku nie jest dobrym pomysłem.
TU!... tak byłem ja!

3
Podoba mi się Twoje podejście. Sam tak mam. Nie mogę się doczekać już epickiej ekranizacji Arch Inverted, albo Styksu.