Opowieść o samozatraceniu [psychologia, filozofia

1
Jest to opowiadanie, które napisałem w wyniku impulsu. Wydarzenia tu przedstawione nie są prawdziwe, nie próbuj ich naśladować ;).

Opowieść o samozatraceniu

Część Pierwsza

Szkoła... To droga do przyszłości każdego młodego człowieka. Jedni uczą się z zamiłowania, inni z przymuszenia, a jeszcze inni ... przepraszam za wyrażenie, ale leją na to cienkim sikiem. Jestem jednym z tych uczniów, którzy uczą się z przymusu, ale nie z inicjatywy rodziców, ale mojego zdrowego rozsądku. Osobiście uważam, że na młodzież kładzie się zbyt duży nacisk. Stąd biorą się te wszystkie wybryki jak zamiłowanie do alkoholu, trawki czy nawet narkotyków. Szczególnie rodzice są tymi którzy kładą młodych pod presje, to główny powód ucieczek z domu, samookaleczenia czy samobójstw. Nawet przemoc w szkole to też w jakimś stopniu wynik presji.

Opowiem wam co wydarzyło się w pewien listopadowy dzień w gimnazjum w moim rodzinnym mieście, ale zanim to nastąpi opiszę wam co działo się wcześniej, abym mógł usprawiedliwić swoje postępowanie.