Na imię mi Krzysztof, choć oczywiście nie mam nic przeciwko zwracaniu się do mnie moim świeżo wybranym - i niemal całkowicie nieprzemyślanym - forumowym nickiem, "Nox".
Z wykształcenia jestem psychologiem biznesowym, który napisał pracę o marketingu wirusowym i robi magisterkę z finansów, żeby dostać się na zarządzanie projektami. Uroki naszego systemu szkolnictwa wyższego

Mam 23 lata (jeszcze… <spogląda niepewnie w kalendarz>) i ostatni raz popełniłem coś, co można nazwać „twórczością literacką” ponad 3,5 roku temu. Od tamtej pory szczyty moich pisarskich osiągnięć to „wypocenie” pracy licencjackiej i pisanie „interaktywnych erotyków” na komunikatorach tekstowych z przyjaciółkami

Pasjonuję się oczywiście książkami. Głównie fantastyką, ale sięgam również po literaturę popularnonaukową, psychologiczną i biznesową. Ta ostatnia wynika z mojej fascynacji mediami społecznościowymi (nie, nie popełniam sweet-foci na n-k w wolnych chwilach

Z bardziej oryginalnych zainteresowań można pewnie wymienić mój internetowy aktywizm. W jego ramach staram się doprowadzać przed oblicze sprawiedliwości – czasem nawet sądowniczej – złych ludzi. Tutaj może bez szczegółów

Wieki temu (jakieś 7 do 3,5 roku) pisałem bardzo dużo, bardzo regularnie. Udzielałem się na forach dyskusyjnych, prowadziłem i brałem udział w sesjach storytellingowych i w sumie mogę chyba powiedzieć, że szło mi to całkiem nieźle. Niestety, z różnych powodów, musiałem zrezygnować z ówczesnego trybu życia i pisanie poszło w zapomnienie na długi czas – aż do teraz.
Jeśli o moje aktualne umiejętności pisarskie, to mogę chyba śmiało powiedzieć, że w kwestii stylistycznej nie mam dużych problemów (jak na kogoś kto prawie nie pisał przez 3 lata

Oprócz samych kwestii techniczno-stylistycznych moim największym mankamentem są kwestie motywacyjne. No wiecie – takie dyplomatyczne określenie na lenistwo

Write or Die